Selinsert45 yatakta yatmayın , gerçekten eğer koruma vs yokta yatakta yatmayın yerde yatın. Benim bakıcım 11 aylık kızımı berbat bir sekılde koltuktan düşürdü kafa üstü kızım çakılmış resmen öldüm sandım inanın onu görünce videoda . Biz babası ile yer yatağında yatıyoruz kızımı da yere döşek attık yatırıyoruz inanın düşmesinden iyidir yerde yatması cok gecmıs olsun olacak olan oluyor ama tedbir almalıyız ❤️