Sevgissssss buzluğa atıcaksın, dondurucuya. Sonra benmari usulü ısıtıp biberonla besleyebilirsin buzlukta 3 aya kadar durabiliyor anne sütü. Süt saklama poşetlerinin üzerine sağım yaptığın tarihi ve saati yazman gerek karıştırmamak için. Ama tavsiyem ileride olurda üstün azalır falan o zaman kullanman. Sen emzirmeye devam et. Poşetlediğini hemen kullanma.