AselLina1 merhabalar, işe başladığımda kızım 7 aylıktı ve biberonla sağladığım sütü istemedi. Zaten ek gıda döneminde olduğu için çorba yoğurt muhallebi olacak şekilde ben yokken destekledik. Şuan 13 aylık hala emiyor sağdığımda sütüm benimde 30cc den az geliyor. Çünkü artık büyüyorlar lütfen sütünüze takılı kalmayın. Tek seçeceğiniz mamada değil ek gıda dönemindesiniz unutmayın😊 geceleri uyanmaları sadece açlıktan olmuyor biz hala daha sayısız bi şekilde uyanıyoruz