Merhaba arkadaşlar, kızım dün 9 ay aşısını oldu, mama ve ek gıda ile besleniyor, hemşiremiz kızımın boyu ve kilosu presentil tablosuna göre yüzde 97de olduğu için gelişimi iyi artık gündüz sadece ek gıda ver mamayı ise geceleri verirsin. Kendi yediğiniz yemeklerden ise çok baharatlı ve aşırı tuzlu olmadığı sürece ver, artık yoğun olmadığı sürece tuzlu ve salçalı yemekleri yiyebilir, 1 yaşına geldiğinde sizinle sofraya oturup siz ne yiyorsanız onu yiyebilecek duruma gelmesi gerekli dedi.
Bu söylediklerini uygulasam mı, artık az tuzlu ve salçalı gıdalar versem mi bilemedim, siz neler yapıyorsunuz, bebeginize ayrı yemek yapmayı ne zaman bıraktınız, yazarsanız çok sevinirim.