pofuduknuriye Valla 3.30da da uyanılmaz geride uyutamadım töbe uyumaz bu saatten sonra 😅😅 valla ağlamak istiyorummmmm
Aslanbebek38 pofuduknuriye bizde gecedenn beri kaç kere kalktık. Bu ne zamana kadar böyle devam edecek kızlar ya. Yatagına bırakınca bide tam dalamıyor. 5 dakika da tekrar kalkıyor. Yanınma yatırmak istemiyorum 40 günlük daha
pofuduknuriye Hahah kızçelerim yalnız değilmişim ya bennn 🥲🥲 vallahi iki saatttr oynadık şimdi geri uykusu geldi mamada içiremedim kavonoz mamalardan verdim yedi şimdi geri daldı odasına koyup bende yatağa girmeyi düşünüyorum acaba kac dk kac saat uyur😂😂
papatyam-34 pofuduknuriye Sabah 6 da uyandık bizde bende söylenirken bu kadar erken kalkılır mı diye sizin kalktığınız saatleri görünce bi neyse buna da şükür dedim 😀
CankizimRavzam pofuduknuriye saat 12 de yattı parça parça emmeye kalktı şimdide burnu tıkanmış anne buuu diye kalktı açtık zor ikna ettim emiyo bakalım uyursa yoksa bayilcam 🙄🙄 ALLAH hepinize kolaylık versin anneler 💕
Alparslan27 Bu bebeklerin zoru ne ya benimkinde 3 de bir uyandı 5 buçuğa kadar en son anneme verdim şimdi kalktım işe gidiyorum toplasan 4 saatlik uyku ile
Ccyyln pofuduknuriye biz de yarım saatte bir uyanıyoruz çok yoruldum hayır söynecem de anlamıyor ki 😂 gece kaç kez kalktım haddi hesabı yok babamız uyanmış hiç rahat uyuyamadım diyor ah paşam ya pardon ☺️