Moro refleksi söylediğiniz şey. Yeni doğan bebeklerde 3 ayına kadar normal. Baloncuk çıkarmasıda öyle. 3 aydan snra sıçramalar yavaş yavaş azalır. Epilepsi sadece uyurken olmaz uyanıkkennde olur ve farklı bir şekilde hissedersiniz o nöbet anını. Yani bence boşuna telaşlanıyorsunuz. Büyüdükçe azalacaktır.