Bebegim dort gun sonra tam 6 aylik olacak. Gayet iyi olan gece uykusu son aylarda biraz bozulmustu. Ama son gunlerde iyice altust olmus durumda. Saat basi uyaniyor. Ac degil biliyorum,hasta falan da degil. Neden kalkiyor anlamiyorum. Ayla mi ilgili acaba, sizin bebekler de boyle mi?