19 günlük bebeğim 2 3 gündür gece gündüz sürekli uyanık. Uykuya tam dalıyor memeden çekiyorum yatağa koyduğum gibi uyanıyorum ağlıyor. Diyorum aç mı mama veriyorum o an uyuyor 5 dk sonra ağlıyor kalkıyor. Gazı varsa diye sürekli kucağımda gazını çıkarıyorum yine kucağımda uyuyor yatağa koyduğum gibi kalkıyor uyumuyor ağlıyor. Allah aşkına neden böyle oluyor benimle aynı şeyi yaşayan var mı saat gece 4 olmuş hala ayaktayım dün gece 3 saat anca uyudum onda da sürekli uyandım tekrar uyudum yani 2 gündür toplam3 saat. Bebeğimede yazık kıyamıyorum niye böyle oluyor valla anlamış değilim. Annem emzir uyur gece sende uyu diyor uyur bebek diyor ama yok asla tam derin uykuya dalamıyor bitik durumdayım ne yapacağımı şaşırdım. Aç mı gaz sancısı mı başka bir şey mi valla anlamıyorum varsa benimle aynı şeyi yaşayan yardım etsin lütfen ne yapmam lazım