416767 Herhangi bir rahatsızlığı olan veya olmayan ikinciyi çocuğu isteyip hemen hamile kalabildinizmi yoksa uzun bir süre ugrastiniz mi🙈😀
Eysar 416767 ilk kızım doğdu 6. Ayında hamile kaldım bir buçuk yıl ilaç tedavisi görmüştüm artık pes ettim ilk kızım oldu sonra zaten hemen kalmış oldum
Alya-Sena 416767 buyuk kizim 6 yasndaydi korunmayi biraktim 8 9 ay sonra hamile kalmstm 3.cude korunmayi biraktikdan hemen sonra oldu 😊
Anneyimanne14 416767 ikinci hemn su doktor 5 aylık olasiya kadar emzirebilir dün dedi ama ben biraktiramadik çok bağımlısı memeye 29 haftalık olasiya kadsr emdi sonrasında birden kendi bıraktı ikinciye hamile kaldığında oğlum ,13 aylikti
2melekannesiiiiii 416767 ilkini gün gecem kalmıştı 15 aylık şuan ikinci kızımda süpriz yaptı bize büyük kızım 6 aylıkken kalmışım şuan biri 15 aylık biri 46 günlük 🙏🏻🥹😂❤️