Obiranne_ Bebeğim silikon meme ucunu bir anda bıraktı meme ucunu tutmaya başladı o kadar mutluyum ki bir an hiç bırakmıcaz zannettim 😂🥰
papatyam-34 Obiranne_ ayy yaşadığın sevinci tahmin ediyorum bizde bir anda bıraktık bende post açacaktım çok sevinçliyim diye ama unuttum 😂😂
Obiranne_ Happymomnes 2 aylık bugün 2.ay aşısına götürdüm uyku yaptı aşı silikonu çıkardı eliyle yanlışlıkla uykuluydu aranırken meme ucunu tuttu bi anda sizinki çok küçük zorlamayın ben zorlayınca silikonu bile bırakıyordu anne sütünü bi şekilde alsın sizinki de çenesi kuvvetlenince bırakır muhtemelen
Momdyg Bende 2 aylık olucam hala silikon uçla emziriyorum. Zor tabi yıkaması ayrı sürekli düşmesi ayrı ama anne sütü alıyor en azından diye kendimi motive ediyorum . inşallah bir gün diyelim bende bıraktı diye sevinirim😂♥️
Obiranne_ Momdyg bende tek düşüncem oydu artık umudumu yitiriyordum anladım ki onlar hazır hissedince bırakıyorlar 🥰
Obiranne_ papatyam-34 çünkü sürekli buraya nasıl bıraktırabilirim acaba öyle doyuyor mu postları atıyordum unutur muyum hiç😂