Ulusefe012 Kullanan var mı aranızda memnun musunuz ve markası ne? Doktorum pek önermedi ama internette görüyorum odanın nemini ayarladığı için bebekler daha rahat uyuyorlarmış.
Hellomoto Ulusefe012 ben eczaneden aldım onun bide damlaları var onu koyuyorum uyku. Aşk. Anti stres vs damlaları vardı
Melagle Ulusefe012 bime gelenden aldım starcom markası çok memnunum şuan için bebeğimin burnu sürekli tıkanıyordu artık tıkanmıyor
Benbiranneyim Melagle bende aldım çok güzel tıkanık uyanıyorduk hepimiz iyi oldu. Hatta eşim rahatsız içine nane ve okaliptüs yağı koyup başucuna koydum rahat uyudu