elifkuss Kızlar ya 6 ay aşısına geçen hafta gitmemiz gerekiyordu. Vallahi o kadar yoğun günler yaşıyoruz ki aklımdan çıkmış, sağlık ocağından normalde ararlardı, aramadılar da. Bir hafta geçti ama sıkıntı olur mu? Bilginiz var mı?
Emine003 elifkuss sıkıntı olmaz bence canım çünkü hani 4 aylık aşısını yaptircaktik biraz burun akıntısı vardı erteledi hemşire bir hafta sonra yapıldı yani bir haftadan bişey olmaz bence yine de tam bilmiyorum canım
Nefeshiramm elifkuss Birşey olmaz biz şuana kadar bütün aşılarımızda hep hastaydık. O yüzden hep erteliyordu ebemiz