Elizovuski 4.5aylık bebeğim covid oldu ve ateşimiz çıkıyor daha önce başına gelen varmıdır ?varsa neler yaptınız
Meovvmeovv Elizovuski ben emmediği için su ve mama ile destekledim sürekli ve ağrılarından dolayı calpol verdim 3-4 gün sonra hafifledi. Bu arada enfeksiyon sebebi ile kakaları çok fena kokuyo endişelenmeyin. Kaka ve idrar yolu ile atıyo
Elizovuski Meovvmeovv biz olunca hergun calpol verdım takvıye amaclı 3 gun sonra cıktı atesı 4 bucuk aylık oldugu ıcın su veremıyorum mama ve anne sutu ile destekliyorum