Kızlar merhaba. 52 günlük bebeğimin yanaklarında isilikler oluyordu geçiyordu doğduğundan beri 1 haftadır oluşmaya başladı geçmedi ve ilerlemeye başladı bugün artık derisi kalınlaşmıştı kıpkırmızı oldu bebeğimin yanakları 😢😢 doktora götürdük bebek egzaması olmuş bazı çocuklarda 5 yaşına kadar geçmiyor dedi bu durumu yaşayanlar nasıl kurtuldunuz doktorumuz bi krem verdi umarım çözüm olur sizinde önerilerinizi bekliyorum 😞🙏🙏