Gizmsrtk benim bebeğim ağrılı uyaranlara bile uyanmıyordu seninki ne durumda bilmiyorum ancak öyleyse ne kendine ne bebeğine eziyet etme. Biberona alışmanın meme reddine sebep olacağı söylenildiğinden ben sütümü sağıp ya da mama hazırlayıp enjektöre çekiyordum. Cin parmağının tırnaksız kısmını bebeğin damağına yapıştırınca uykuda dahi olsa emme refleksi tetikleniyor sonra parmağınızın kenar kısmından hafif hafif sıkabilirsiniz. İlk başlar çabuk yorulduğu İçin saat başı 30 cc verdim alışınca 2 saatte 60 cc ye geçtim. Siz bebeğinizi uyandırabiliyorsanız uyandırın ancak benim bebeğim ben saatlerce uğraşmama rağmen uyanmıyordu ayaklarının altını öyle bir sıkıyordum ki bırak uyanmayı tepki bile vermiyordu altını açınca falan uyanması imkansızdı