Ays-nn Princesmotherr benim kullandığım model sanırım hantal . Yani aynı markanın daha minik portatif olanlarınıda gördüm . 😀 tamamen bendede kaynaklı olabilir 😀
bilgibulutu Princesmotherr power plus kullanıyorduk cok agırdı tasımak imkansız hem cocuk hem araba puset vs eş olmadan aman aman. Sattım ben 😁 baston araba aldım ohh mıısss