Bebeğim anne sütü, mama,su hariç hiçbir şeyi yemiyor içmiyor. Yüzü şekilden şekle giriyor, öğürüyor, gözünden yaş geliyor. Ne biberonla, ne kaşıkla hiçbir şeyle, ne sıvıyı,ne pütürlü gıdayı asla istemiyor. Anında yüzünü eksitiyo verdiğim gibi komple tükürüyor her şeyi. Ne yapacağım akıl verin lütfen.. dişi de patladı nerdeyse dişi çıkacak hala bir şey yemiyor 😭 bırakın sebzeyi yoğurdu, meyveyi bile yemiyor. Tatlı şeyleri seviyor ama onları da ben vermiyorum.(çikolata,reçel vs)