[silindi] Arkadaşlar sanırım mastit oldum sol göğsümde geçmeyen bir kitle ve ağrı var ateş halsizlik üşüme de var bana doğal yöntemler söyler misiniz? Hastane çok uzak gidemiyoruz ama kesin gitmem gerekiyorsa o ayrı😓😓😓
ObirAnnnee [silindi] Sıcak bir duşa girip göğsüne iyice masaj yap sonrada mutlaka sağım yap hatta üstüne bebeği emzir anca öyle rahatlar.
Mirancinarmom [silindi] evet sag göğsünü rahatlatsicak su kanallari acar kolay sagarsun sütünü ama ates varken sicak duş olur mu bilmem