Anneler merhaba daha 4 günlük taze anneyim ve maalesef panik yapan bir anneyim bebeği emzirirken sürekli boğazında süt kalıyor ve ben ne yapacağımı bilmiyorum daha çok çocuğu sarsıyorum nolur bana ne yapmam gerektiğini söyleyin gerçekten çocuğuma bakamadığımı hissediyorum ve çok kötüyüm 😢