Mirass Kızlar bebeğim 1.5 aylık normalde her gün yapıyordu kakasını gecen hafta haftada bir kez yaptı bu hafta hiç yapmadım bi haftayı geçti bu durumu yasayan var mı
ilaydakmlv Mirass canım doktorlar 10 güne kadar normal diyorlar ama bizde endişe etmiştik acile gitmiştik haliyle lahman yapılmıştı
Rojperest Mirass bizde 3 aya kadar yaşadık, anne sütü alıyorsa 10 güne kadar normal,kakasını kabız gibi mi yapıyor yoksa normal mi
Rojperest Mirass bence çok rahatsız olmuyorsa keyfi yerindeyse bekle, hastanelerde perişan etme zeytin yağı sür elinle biraz uyar poposunu , çok uzarsa huzursuzsa götür
mryagc Bizde de bu sorun oldu bir buçuk aylıkken. Sorunu bulmam zaman aldı. Benimki yapmadığı için çok huzursuzdu. Ocean marka d vitamini kullandıktan sonra günlük yapmaya başladı. Öğle saatinde tok karnına veriyorum akşama doğru yapıyor. Denemek amaçlı ilk zamanlarda vermedim bir gün yapmadı. Ertesi gün tekrar verdiğimde yaptı. Bence vitamin iyi geldi. Denemenizde fayda var.
Momdyg mryagc Aynı sorunu yaşırım 1.5 aylık olduğundan beri 5-6 günde 1 yapıyo ve dolu dolu yapıyo humus kıvamı gibi. Decatabs kullanıyorum d vitamini olarak acaba ondan dolayı mı böyle? Ay vitaminler o kadar etkiliyo mu? Çünkü ben sadece günde 1 kere 60cc mama veriyorum hep anne sütü alıyo napcamı şaşırdım
mryagc Momdyg bizde önceden onu kullanıyorduk. Tıbbi bilgim yok ama bende imstagramda bir çocuk uzmanı tavsiyesiyle değiştirdim ocean aldım. Aldığım günden farketti hemen. Denemekten zarar gelmez diye düşünüyorum. Doktorunuza danışın isterseniz ben danışmadan değiştirdim.
Momdyg mryagc Kesimlikle denicem ocean markasını hamilelikte kullanıyodum güzel bi marka zaten. Ne kaybederim ki çok çok teşekkür ederim inşallah şifa olur bebeğime kakası normale döner🥹🤎
mryagc İnşallah 🙏🏻 çok geçmiş olsun bebişine. Sonucu yaz lütfen, şimdiden iyi gelecek mi diye merak içindeyim. Spray aparatı var içinde, ben iki fıs yapıyorum. Bir fıs 3 damlaya eşitmiş.
Kleopatraaaa___ Mirass Sağlıkocağının verdiğiyse çok kötü diyecektim.. Ocean aldık ve normale döndü bebeğimin kakası çok şükür tavsiye ederim
Mirass Kleopatraaaa___ yok eczaneden eşim almıştı sağlıkocagından daha almadım bendeki bitmedi diye ama bu da kabız yapanlardan demek ki dediğiniz marka alacağım teşekkür ederim