Günden güne düzelir dedikçe günden güne daha berbat bi hal almaya başladı. Artık pes edip çığlık çığlığa kaçasım var napacağım aklımı yitircem artık..
geceleri saat başı uyanıyordu azda olsa alışmıştım şuan yarım saatte bir uyanıyor ve uykuya geri dalmaları çok zorlaştı salla dur .. tam daldı diyorum yatırıyorum gene uyanıyor. Pışpış açık bırakıyorum yok, yastıkla yatırıyorum yok yastaıksız yatırıyorum yok,, ince örtü örtüyorum yok kalın örtüyorum yok.. az besliyorum yok çok besliyorum yok orta halli besliyorum yok..
Gerçekten sabır işiymiş bu annelik sanırım bende bitti artk tükendim dilim bile dönmüyor artık uykusuzluktan yahu bunların minicik vücudu nasıl dayanıyor..
- Ayına kadar mis gibi uyuyan bir bebekti büyüdükçe ne old anlamıyorum. Soru sormuyorum kızlar dua istiyorum sadece 🤲🏻