bunemeselaa Kızlar oğlum 3 aylık kasıgında minik beyaz et beni gibi siğil gibi birşey çıkmış normal mi ya?
bunemeselaa Hellomoto bende de çıkmıştı hamileliğimde. 3-4 gün önce çıktı çarşambaya randevu aldım götüreceğim
momofmirankaran Merhaba aynı durumdayım sonuç ne oldu ? 3 aylım oğlumda kasıkta öyle beyaz et beni siğil gibi bir şey var küçük. Görselde atabilirim. Size doktor ne dedi geçtimi inşallah önemli bir şey değildir. Çok geçmiş olsun lütfen dönüşünüzü bekkiyorum 🙏🏻
bunemeselaa momofmirankaran merhaba doktora gitmiştik biz siğil değilmiş beyaz sivilce gibi birşeymiş geçmişti de zaten hemen şuan 2,5 yaşında sizde bi aile hekimine yada doktora danışın