Kızlar hepinize merhaba, yaklaşık 5 yıldır kafamda kurduğum bir iş yapmak istiyorum. Aslında yüksek lisans mezunuyum ama kpss ile öğretmenlik artık çok zor. Sevdiğim işi ürün satmayı istiyorum. Ama toptan ürün alım kısmında hep takılıyorum. Kendi işletmesi ya da yakınının işletmesi olan var mı? Kendi işimi kurmak istememin en büyük nedenlerinden birisi annem dahil eşimin ve onun ailesinin öğretmenlik yapamadığım için beni sürekli aşağılamaları. Ama olmayınca olmuyor ne yapayım. Üniversiteyi de yüksek lisansı da derece ile bitirdim ama artık devamı gelmiyor. Yıllarca okumaktan gerçekten çok sıkıldım. Bebeğim de var artık elimde kitap dolaşmak istemiyorum. Artık para kazanmak istiyorum. Konuyu çok da dağıtmadan mağaza ve toptan alım hakkında bana yardımcı olabilecek birisi var mı? 🌺🥰