Kızlar ben açıktan ikinci üniversite okuyorum okuyanlar nasılsınız vizelere çalışıyor musunuz nasıl gidiyor benim valla kötü bir hafta hasta yattim sonra benden oğluma bulaştı onla ilgilendim şimdi tam iyileştim yatıya ailem geldi derken sürekli çalışmamam için birşey çıkıyor bebeğim zaten 20 aylık o varken çalışmam imkansiz o uyudukca çalışıyordum konularimin yarisi kaldı çalısamadim