Off şu bebek saçlarından nefret ediyorum alsam kel gibi durucak cünkü baya oyulucak uzatsam uzamıyor kahkül gibiler toplasam toplanmıyor bıraksam cok azlar kahkül olmuyor sprey sıkıyorum yapışsınlar diye hepsi birbirine yapışıp tek bir grup olarak yanlardan kalkıyor ay yazarken darlandım şurda bekliyeyim belki birisi bir çare verir 🙈🙊