Cuma günü dördüncü ay aşısını olduk. O günden beri bebeğim çok huzursuz. Uyanıkken sürekli ağlama krizine giriyor ne yapsam atlatamiyorum. Normalde agladiginda kucağımda sakinlesirdi bu aglamalarinda sakinlesmiyor. Gece uykusu vs iyiydi sürekli kalkıyor ağlıyor uyutamiyorum. Bugün sağlık ocağına giittik hemşire ben size huzursuzluk yapar demiştim diyor ama bence bu kadarı fazla gibi geliyor bana. Bacaginda asi olan yer yumru gibi olmuş iç kısma doğru. Acaba bu kadar ağlaması, uykusuz birakmasi normal mi ? Asi huzursuzlugu normalde kaç gün sürer?