Yazgantugce Benim biri 18 aylık, biri 2.5 aylık 2 evladım var, her sabah 10nda ikisi de uyanır, önce ufaklığı doyurur yatırırım, sonra büyüğü ile evimi toplar, düzeltirim, kahvaltımızı hazırlarım büyük ile kahvaltı yaparız, mutfağı toplarım, bulaşıklarımı yıkarım varsa eğer çamaşırları toplar katlar yerleştiririm, asılacak varsa onları asarım. Biraz oturur kızımla oynarım, sonra kalkar evimi süpürürüm tüm odalarımı, büyüğün uyku saati gelir onu uyuturum, onunla beraber bazen uyurum, 4.30-5.00 gibi kalkar akşam yemeğimi yaparım genel de