[silindi] Hanımlar sütüm bundan 1 ay önce fışkırarak geliyordu ama sağdığımda iki göğsümden toplam 80 anca çıkıyordu bebeğim emmedi mama verdim şu an kesilme aşamasında damla damla geliyor sadece nasıl artırabilirim bu aşamadan sonra bebeğim 4 aylık oldu anne sütü de alsın istiyorum yardım eder misiniz😣
Ciibiilii [silindi] emmedikçe azalması normal malesef mutlaka arastrmışsnzdr ama banyoda suyun altında emzirme ayakta emzirme vs bi sürü yöntem var öeme reddini önlemek için biberon kolayına geliyor tabi ufaklığın bu konuda kararlıysanız emzireme danışmanları var mutlaka destek alın derim
Agriz [silindi] canım pes etme çünkü ben denedim sağımla süt azalıyor sen bebeğin uyurken memeyi ver uykuda tutar biberonu bırakmalısın kaşık biberon var ondan kullan ayakta emzirmeyi dene gezerek bebek emdikce sütün artacak emin ol bi de bebeğin ağlarken meme vermeyi zorlama hiç tutmaz canım önce bir sakinleştir sonra tekrar teklif et keyifli anını yakala yine teklif et çok sabır gerektiren bşey ben çok araştırmasına girdim bunun adım adım aşıyorum meme reddini gerekirse emzirme danışmanın dan destek alabilirsin ama mutlaka peşine düş bırakma ben sağım yaptığım dönemler 20 cc zor çıkıyordu git gide azalıyordu İnat ettim biraz da olsa sütümü Artırmayı başarabildim hala çok uğraşıyorum bir de solgar b12 süt artırıcı var ondan alıp kullanabilirsin işe yarıyor
[silindi] Ciibiilii o kadar denedim ki sallayarak, yürüyerek, yatarak yok emmiyor hiç ağlamadığı kadar ağlıyor anlamıyorum . Evet en son çare destek almak olacak sanırım sütüm de olsa en azından emmesine de yardımcı olacak da oda olmadığı için hiç istemiyor
Ciibiilii [silindi] zaten biberondan bol bol gelmesine alıştığı için sizden uğraşarak az içmeyi reddediyor minnak ama danışmanlar bi çok kişiye şifa oluyor inşş sizdede işe yarar
[silindi] Agriz evet ya solgarı çok duydum alacağım ondan da bebeğim o kadar inat ediyor ki almamak için inşallah başaracağım