Oznuryunus Doğumdan 30 gün sonra kanamam kesilmişti 40 im çıkınca adet oldum 10 gün sürdü bitti 15 gün sonra tekrar adet oldum o da 8 gün sürdü 20 gün geçti şimdi tekrar adet oldum sizce bir sorun var mı ikinci normal doğumum bu arada bebeğim 3 aylık
Elif1404 Oznuryunus aynı sorunu bende yaşadım ama ben sezeryan oldum bebegım 3 buçuk aylık daha yenı kesıldı yanı kanamam 1 hafta onca bıttı su an acaba yıne olucak mıyım tırıbındeyım doktora gıttın mı pekı
Oznuryunus Elif1404 yok gitmedim bu ay da bakicam bakalım ilkndogumumda iki aylıkken ilk defa adet olmuştum ve her ay düzenli gitmişti