Ebrulavinya benim kızımda vardı yukarı kayma olduğu İçin boynunu eğiyordu anlamamıştık meğerse göz kaymasındanmış. En iyi göz profesörüne götürmüştüm o anlayıp ameliyat yapmıştı gözünde yukarı kayma olduğu İçin ameliyat olmuştu ☺️ Yani sizde direk iyi bir göz doktoruna gidin muayene olsun bebeğiniz 😘