Byzasya 46 günlük bebegim var 6 gündür kakasını yapmiyor bazen zorlaniyor ama ona ragmen olmuyor gaz damlasi kullaniyorum hakiki zeytinyağ verdim ama yok yapamıyor önerisi olan var mi ?
Larensare Byzasya anne sütü alan bebeklerde normal dediler benimde bebeğim öyle en son 8 gün yapmadı kakasını sonra ilaç verdim yaptı şuan gene aynı durumda yapmıyoruz gaz damlasını değiştirdim bide şurup kullanıyorum yapsın diye
Larensare Byzasya ilk başta katı sonrasan cıvık yapıyor arka arkaya 2 tane bez değiştiriyorum kakasını yapacağını anladığım zaman yanına ses açıyorum altınıda açıyorum bacaklarını karnına doğru itiyorum ıkınmasına yardımcı oluyorum
Larensare Byzasya zaten bebeğin ıkınmasından anlarsın kaka yapacağını poposuna uyarı veriyorum kulak pamuğunu zeytinyağına batırıp poposuna uyarıda bulun ebemiz o şekilde önerdi poposuna fazla sokmadan uyarıda bulun