Kızlar oğluma doğum günü yapmak istiyorum ama daha 3 aya yakın var bnde şimdiden konsept belli olsunki mesela bir ay süsleri hediyelikleri bir ay kendi kiyafetimizi bir ayda zaten pastasidir menudur çok sikişmadan halledeyim diyorum çünkü o ay zaten kış ayindayiz doğalgaz felan derken ohooo 😂 yaptığınız doğum.gunlerini konseptlerini rica etsem paylasir misiniz birde anneler ne giydiniz giydirdiniz ben açığım ama çok açık değilim yani triko elbse düşünüyorum ama bilemiyorum tşk ederim şimdiden fotoğraflari ve önerilerinizi bekliyorum 😍🌺