Merhaba güzel anneler 🌸 bebeğim 22 haziran doğumlu 4 aylık, benim bir sorum olacak, bebegim yatırdıgım zaman bile resmen ıkına ıkına oturmaya çalışıyor, elimde tutup oturtunca gülüyor direk çok hoşuna gidiyor, fakat 4 aylık bebek için oturması çok erken değil mi ne yapmam gerekiyor, doktora sordum fakat açıkcası pek ilgilenmedi bizimle genelde boy kilo ölçüp gönderiyorlar bende sizlere bir danışmak istedim 🌸💖 şimdiden cevaplarınız için teşekkür ederim 🎀