Ayrıca bıze sargıyı bız alıcaz da demedıler yani onda bişey yok korkmayın ama elınızını surmeyın sımdılık sadce kakasının deymemesıne dıkkat edın bız bardak koyduk ılk 4 5 gun karton bardqı kestık pıpısıne koyduk oyle bezledım çişi ıyılestırdı kontrole gttıj bır hafta olduqunda doktor hergun dus aldırıp sıyırcaqımızı soyledı persembe tekrar kontrole gıdıcez dıkıslerı duruyor hala bakalım