Colahusu hastanede öylece oda sıcaklığında veriyorlardı kızıma. Ben de evde oda sıcaklığında veriyordum. Bizimki enfamil diye bir markaydı. Üzerinde yazar aslında, belki benmari üsülü şişeyi sıcak suya koyarak biraz daha ılıtabilirsiniz içiniz rahat etmezse.
Yine de sütünüz varsa önceliğimiz meme olsun. Pozisyon değiştirip emzirmeyi deneyin. Olmadı sağıp verin.