Hifu kızım 25aylık 1ayından yalnız biberon mamayla beslenmeye başladı.Araştırdım biberon mamayla beslenen bebekler 4aydan itibaren ek gıdaya başlaya bilir diye okudum.İlk olaraq elma suyu verdim bir kaç damla,sonra elma püresi,4+ yazan kaşık mamalar verdim.6aya kadar havuç,elma,muz,kaşık mamalarla gittik sonra çorbaya falan geçtik.Çok sükür bir sıkıntımız olmadı🙏🏻bir tek her şeyi ilk başta azıcık verin bir kaç saat gözlemleyin,alerjik reaksiyonunu ve ya kabız oldu mu falan ona göre menüsünü oluşturun🥰