Eslem2022 7 aylıkken yorgunluktan bebeğim uyuyunca uyuyakalmışım , beşiğinede yatırmamışım, uyanmış duymamışım, ağlama sesine uyandım yaklaşık 60 cm yataktan küt parkeye alın üstü düşmüş, çok ağladı hala düşününce içim sızlıyor alnı şişti bikaç saate geçti, düştükten yarım saat sonra doktora götürdük muayne etti tomografi röntgen istedik doktor çocuğun bi sıkıntısı yok o kadar ışını radyasyonu veremem çocuğa dedi ve eve döndük, uykudan uyanamama hali, göz kayması vs varsa mutlaka doktora gidin, kendini suçlama diyeceğim ama ben hala suçluyorum çünkü benim ihmalim inşallah bidaha tekrarlanmaz çok geçmiş olsun 🌺