Aysglshn Bebeğim 11 aylık geceleri burnu tıksnıyor ama gündüzleri gayet normal. Buhar mak. Çslıştırıyorum dr danıştım geçmezse gelin dedi. Başına gelen var mı?
Ececan2006 Aysglshn bizde yasadik bunu nazo nem diye su bazli bir krem verdi doktor burnunun icine sikiyorsun nemi ayarlamasina yardimci oluyor
Aysglshn irva @Linaduygu %55 i gösteriyor sıkıntı yok gibi. Son bi kaç gündür başladı .dr gitmek en iyisi. Sağolun kızlar 🙏🏻
Linaduygu Aysglshn gün içinde sıkıntı olmuyor dediniz ya ondan dolayı nemdir diye düşünüyorum kapatmayı deneyin
Aysglshn Linaduygu dün açtım ilk defa ondan önce tıkanmaya başkaladı dr açın bakın bi dedi . En iyisi gidip görünmek sanırım