. 3 ay kolikti bebegim cok zordu. Ve doktorum rezene cayi vermemi söyledi. Bir cay kasigi vermeye calisiyodum icmiordu Yeni dogdugu icin mama takviyesi aldigi icin doktor mamasini rezene cayi ile yapmami söyledi ve o sekilde icirmistim.bize hicbir damla iyi gelmemisti. Suanda 5 aylik ve ben aklima geldikce rezene cayini yaparim . Biz bir zararini görmedik ve yasadigim cevremdeki herkes doktordan önce zaten söylemisti rezeneyi ve rezene cayinda bebekler icin olanda dogumdan itibaren yaziyor. Siz yinede doktorunuza danisin