Safiee 20.00 de rutinlere başladım uykusu gelmeden son kez emzirdim rutinleri muhakkak yapın karnını doyurdum öncesinde tabiki sonra yatak odasında vakit geçiriyoruz loş ortamda kitap okuruz oynarız uykusu gelince mız mızlanır yatağa yatırırım ağladığı zaman kucağıma alıyorum bizimki 3-4 kere tekrarlıyor yatır kaldır en sonunda susuyor ilk günler olduğu için alnını poposunu bebek nereden hoşlanıyorsa okşayıp mayıştırıyoruz kucakta asla uyumuyor kucak sadece susuturmak için susunca koyuyoruz öyle yani altın kural beşiğinde dalacak uykuya kucak sus payı gibi düşünün zamanla kolaylaşıyor birde ayına göre uyku aralıkları çok önemli