Bebeğim 10ay 10gunluk dün akşam bebeğimin lenf bezlerinin sistigini farkettim ve çok sertti başta kabakulaktan şüphelendim bugün sağlık ocağına gittim doktor soğuk aldığını ve bu yüzden enfeksiyon ve lenf bezlerinin sistigini söyledi ve oranın bütün mikroplari taşıyacağını ve dahada sisebilecegini söyledi bana antibiyotik yazdı bunu kullan dedi eğer şişkinlik geçmezse uzmana götürüp göstermem gerektiğini söyledi parça alıp ultrasona koyabilirler dedi başına böyle Bir şey gelmiş olan anneler varmı nasıl geçti yada geçti mı