İyi geceler arkadaşlar 8 aylık bebeğim kucagimdayken ayağım kaydı merdivenlerden düştüm. Şükür çocuğumda bir şey yok sadece çok korktu ve ağladı. Ama ben belimin üzerine düştüm yürüyemiyorum eğilip dogrulamiyorum yavruma bakamıyorum kayinvalidem ve görümcem yardımcı oluyor. Hastaneye gittim tomografi ve röntgen çekildi görünen hiç bir şey yok ama ben hiç bir şekilde hareket edemiyorum. Bel kayması olabilir dedi doktor ya da disklerde bir problem haftaya beyin cerrahi bölümüne gideceğim varmı böyle bir sorun yaşayan nasıl eski halime kavusabilirim