Suuumeyye Ahsenkus1 hiç bı bilgi verilmedi ki sadece enfeksiyon takibi yapılınca bişey diyecek heralde
MelisaUras alpmomss merhaba şimdi yazınızı okudum. Benimde bartholin kistim vardı yıllardır ve doğum yapalı 4 ay oldu şimdi de çok şişti ve ağrı acı yapıyor. Yazıyı okuyunca içime bi kurt düşmedi değil. Sizin işlem sırasında vs ağrı felan oldu mu
Kubrahmet0807 superanne2 1 gece kaldım ama normalde sabah ameliyat olacaktım ve kalmayacaktım,ameliyatım öğlen sonuna sarktığı için kalmak zorunda kaldım
Cananaslan Suuumeyye benim ikincisi hamileyken oldu anestezi verirsem bebeğin ölür dedi canlı canlı kesti Üçüncü ameliyatimda da çok iltihaplı diye anestezi tutmadı yine canlı canlı kesti çok geçmiş olsun
63_hulya_63 Suuumeyye arkdsm oldu ve şöyle dedi ameliyat en basit kismiydi dedi çünkü onun ağrısı beni deli ediyordu ameliyat olunca rahatladım dedi