Kızlar iyi geceler 32 yaşında evden çalışan ve 23 aylık bir kız çocuğu annesiyim. Kızımı nasipse yakın zamanda sütten keseceğim. 2 yaşı bekledim emsin bağışıklığı güçlensin vs diye. Bağda doğru da nasipse bezden bırakacağım. Kuzenim var 4 yaşında kızı var bir ay önce doğum yaptı. Büyük kızı kreşe gitmeyi çok seviyordu ama kardeşi olunca evden çıkmak istemiyor. Annesiyle kardeşini evde bırakınca sanırım kendisini dışlanmış hissediyorum. Benim de hayalim iki çocuk. Yaşım da büyük. Kızım kreş yaşına gelmeden ikinciye hamile kalma fikri bir kaç gündür kafamda. Kızım kreşe başlamadan ikinciyi düşünmem saçma mı. Eninde sonunda doğuracak nasipse bir tane daha. Çok geçsin de istemiyorum ama cesaret de edemiyorum. Siz ne düşünüyorsunuz var mı arası 3 yaş olan anneler.