Elifdmr Yok hayır, hiç korkmayın. Ek gıda dönemine geçip hareketlenince zaten kilo alımı da düzene giriyor. Yalnızca ek gıdada kilo alımına yönelik değil de besin değeri yüksek gıdalar yesin. Pirinç unu mamaları, çorbaya doğranan ekmekler, sürekli bir karbonhidrat yüklenimi ekstra bir şişkinlik yapıyor. Ben anne olarak onları tercih etmiyorum. Çok nadirdir kullandığım. Benim de bebeğime herkes aynı yorumu yapıyor. Hatta peşine de yapıştırıyorlar ‘hep mamadan’. Mama tabii ekstra bir kilo yapıyor bunu asla görmezden gelmiyorum. Ama oğlum anne karnında bile hep önden geliyordu. Doğduğunda da aynı şekilde kocaman bir bebekti. Boyu uzundu mesela hiç 1 ay kıyafet giydiremedim. Babası 1.90, amcası 1.87, dedeleri min 1.85. Teyzeleri 1.70. Bir tek annesi 1.62 🥰 şimdi bu çocuk nasıl miniş bir bebek olsun ki.