Bebegim 11 aylık biberonu agzına suç içmek dışında almıyor wee babnin iki farklı biberonunu denedim almadı uykuda belki alır diye denedim uykuda da almadı sonra bir tavsiye uzerine nuk sıcaklık göstergeli anne meme ucuna benzer olan biberonu denedim hem uyanıkken hem uyuyorken onuda almadı nasıl alıştırabilirim bilmiyorum küvezde yattı 1 ay biberonla beslendi çıktıktan sonrada 1 ay kadar kullandı sonra emmeye alışınca bir daha vermedim şu anda da hiç almıyor gece yatmadan önce kaşık maması yapıp yediriyorum ama geceleri yinede çok sık emmeye kalkıyor alıştırmam gerekiyor çünkü gerçekten çok sık uyanıyor ne yapabilirim