Sin21 bizde 52 günlük olduk hala 15 de sarilikndegeri.ve siz de olduğu gibi tepkiler alıyorum.cok can skici bir durum. 2 ayrı doktora gittim tüm tahliller normal ve geçene kadar bekleyecegimizi söyledi.sizin sarilik değeri kaç peki. 1 hafta önce gittiğimizde bir tane fitil verdi bunu deneyelim dedi ama gram değişme yok.vucuda zararı yok diyor doktorumuz , ama gel de dert etme bir anne olarak.rabbim tez zamanda geçirsin