Merhaba anneler ben yine başım sıkıştığı gibi buraya attim kendimi . 3 yasinda ve 7 yasinda 2 oglum var büyük olan 1. Sınıfa başladı zaten onun derslerinden kucuguyle dogru düzgün ilgilenemiyorum bile cikmazdayim. Bugun fark ettimki okuma yaparken başka bi kitaptan okutayım dedim oğlum bildiği önceki okuduğu kitaplardan okuyabildiklerinide okuyamadı anladığım kadarıyla ezber gitmis bu kitap tamam bu yazı budur gitmis cok üzüldüm nasil ogreticem ben bu çocuğa okumayı ne yapabilirim birsey soruyorum bu ne diye harfleri biliyor birleştirmiyor omuydu şumuydu atıyor kafadan hangisi tutarsa bana bi akıl verin