Melek_annesi_06 Merhaba Kayseride yaşayıp elinde erkek bebek giysisi olan var mı acaba uygun fiyatlı olursa sevinirim 💐
Kahannesi Melek_annesi_06 canım post açmıştım dolap adım @aahmettt46 beğendiğin olursa fiyatta anlaşırız merak etme
Melek_annesi_06 OptimusPrime teşekkür ederim canım kış bebeği olacak yazmayı unutmuşum tekrardan teşekkür ederim cevabın için
OptimusPrime Melek_annesi_06 Ne zaman doğuyor? :) Şapkalı kendinden eldivenli takım da var elimde 5 tane. Yaza 6-9/9 ay beden giyecek kadar büyürse gömlek pantolon tulum alt üst gönderirim fiyatta anlaşırız üzmem hiç. İçine bunları da eklerim.
Melek_annesi_06 OptimusPrime tmm canım o 5 takımı ne kadara gönderebilirsin toplamda birde fotoğraf gönderebilir misiniz zahmet olmazsa eğer
OptimusPrime Melek_annesi_06 Yaz aylarinda tam giyer yazlıkları. Benim oğlumda Aralık ayında doğdu geçen yıl. Bu yıl yaz için hep 9 ay aldım e bebek hellobaby yazı geçirdik mis gibi. :)
Melek_annesi_06 OptimusPrime tabi haklısın canım benimde kızım Ocak doğumlu az çok biliyorum ama tam emin olamıyorum tabi unuttum sayılır ☺️
minik_koalam OptimusPrime merhaba konudan bağımsız siz sürekli kıyafet atıyorsunuz satmak için, bende 28 aylık oğluma uyku tulumu arıyorum var mı acaba elinizde
OptimusPrime Melek_annesi_06 anasayfa da tüm tartışmalar yazan yerde özel mesajlar kısmı vsr oraya basarsanız 🌹
papatya_1125 Melek_annesi_06 en üstte tüm tartışmalar üzerine basın seçenekler çıkar özel tartışmalar seçeneğine basin