35 günlük bebeğim var. Sağ göğsümü pompa ile sağmaya çalışırken ucunu zedeledim ve gittikçe ucundaki yara açıldı, resmen yarık oluştu ve sütüm bu yarıktan dolayı çok tazyikli geliyor ben elimle sağarken farkettim. Bebeğim çok sert yutkunuyor ve huzursuz emiyor. Boğazına kaçacak korkusuyla ben de çok huzursuz oluyorum ne yapmalıyım bilemedim😟